Potrzebna pomoc?
FAQ
Czyli odpowiedzi na pytania, które zadajcie nam najczęściej
Muszę odwołać swój wyjazd. Czy tracę zaliczkę?
Jeśli odwołanie nastąpi wcześniej, niż 21 dni przed datą przyjazdu, zwracamy 100% zaliczki. Jeśli później, zaliczka niestety przepada.
Chciałbym zarezerwować, ale boję się COVID-19
Przestrzegamy wszelkich zasad sanitarnych, a przed Twoim przybyciem cały dom jest ozonowany. Rządowe obostrzenia zazwyczaj dotyczą jedynie hoteli i innych dużych obiektów noclegowych – w przypadku prywatnych apartamentów sytuacja jest korzystniejsza, Twój wyjazd nie będzie więc musiał być odwołany z powodu nowych obostrzeń 🙂
Szukam lokalu na panieński/kawalerski
Niestety, w naszym domu nie dajemy możliwość organizowania imprez.
Muszę pracować. Czy w Tylko tu jest wifi?
Oczywiście! 🙂
Wśród nas są osoby niepełnosprawne
Dom jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych do dyspozycji oddajemy duży parking z wyznaczonym miejscem, wjazd do domu bez progów i schodów, szeroki przedpokój oraz łazienkę w pełni przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Czy macie jakieś udogodnienia dla najmłodszych?
Do dyspozycji naszych najmłodszych gości mamy huśtawkę i zjeżdżalnie w ogrodzie oraz gry planszowe w domu. Kuchnia posiada również krzesełko do karmienia.
Będziemy jechać samochodem. Czy znajdę gdzieś parking?
Parking jest przed domem 😉
Czy możemy przyjechać ze zwierzakami?
Nie, niestety nie przyjmujemy zwierząt – przez osobistą alergię 🙂